Forum Legion_of_Shadow
Forum Klanu w 2moons
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instrukcja Treasure Of Crespo Dungeon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Legion_of_Shadow Strona Główna -> Questy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek




Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 11:53, 27 Lis 2007    Temat postu: instrukcja Treasure Of Crespo Dungeon

oryginalna instrukcja [link widoczny dla zalogowanych]

Treasure of Crespo:

Lokalizacja: Crespo
Wymagania:
poziom 60
300k DIL
Czas trwania 45 minut

Są trzy rodzaje misji do wyboru, które przebiegają na tej samej mapie. Jedyną różnicą jest poziom potworów, które masz do pokonania w każdej z nich.

Treasure of Crespo
Treasure of Crespo B
Treasure of Crespo A

Pierwsza często jest nazywana jako "C", a pozostałe to "B" i "A".

Crespo jest misją drużynową w przeciwieństwie do Nunvice Dungeon. Opłata wejściowa wynosi 300.000 dil. To sporo dla jednego gracza, ale większość graczy wchodzi jako drużyna. Gdy zjawisz się koło wejścia zobaczysz graczy mówiących np.: "Looking for more Quick B 70+" lub "LFDP (szukam party na misję) Full C, Lvl 67 AK", "LFDP A 80+", itp. Wytłumaczę to w dalszej części. Sprowadza się to do tego, że mając sześć osób w drużynie każdy płaci tylko 50.000 dil. Odbywa się to w obszarze wejściowym, gdzie najczęściej jeden gracz płaci, a reszta wyrzuca po 50k Dil ze swojego ekwipunku.

Teraz o drużynach dla każdej misji. C jest przeznaczone dla niższych poziomów, od 60 do 67. Później potwory zaczynają być zielone. B jest przeznaczone generalnie dla drużyny 70+ ze względu na szybkość i efektywność (objaśnię różnice między fast (szybkich) i full (pełnych) run (przejść) wkrótce), chociaż dobra drużyna z Segnale może ukończyć pierwszą część misji nawet na poziomie 64 - 65.

Gracze najczęściej idą na misję dla Exp. Więc spotkasz graczy robiących "Fast lub Quick" (szybkie) przejścia. Jest to zmaksymalizowanie Exp z misji w jak najkrótszym czasie. Oznacza to, że drużyna kompletuje się z graczy chcących robić szybkie przejście, wchodzą, płacą, i idą do połowy misji i przelogowują się. Jeśli wszystko poszło gładko, gracze logują się ponownie na ten sam (lub inny) serwer, ponownie tworzą drużynę i robią misję ponownie. Sprawna drużyna w misji B przechodzi pierwszą część misji w 12-14 minut.

Druga co do częstotliwości (IMHO) jest misja A. Minimalny poziom to 75. Ale żeby drużyna była efektywna powinna się składać z graczy na poziomie 80+ (podobno nawet drużyna składająca się z graczy na poziomie 90 potrafi zginąć jeśli nie są ostrożni). Potwory w misji A zadają mnóstwo obrażeń, i Segnale jest koniecznością w takiej drużynie.

Drugim rodzajem drużyn są drużyny robiące "Full" run (pełne przejście). oznacza to, że drużyna wykona całą misję. Po ukończeniu połowy misji, gracze idą dalej, aż do zabicia Boss'a i odebrania nagrody. Nagrodą za zabicie Boss'a jest obsydian, który może być wymieniony na unikalne rzeczy w "exchange center" (centrum wymiany) w Braiken Castle lub Loa.

Najczęstsze próby pełnego przejścia dotyczą misji "C", ponieważ jest najłatwiejsza z powodu najsłabszych potworów. Boss jest nadal trudny. Pełny "C" średnio wymaga poziom 70, chociaż na 75 pójdzie znacznie sprawniej. Sprawna drużyna powinna się składać z Segnale i Summonera lub dwóch, ze względu na zdolność ogłuszania Boss'a przez ich zwierzęta.

Pełne B wymaga poziomu 75+, chociaż najczęściej jest to 80+. Podobno na koniec otrzymuje sie dwa obsydiany.

Pełne A wymaga naprawdę wysokich poziomów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek




Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:29, 27 Lis 2007    Temat postu: Walkthrough Fast Run

Część 1- Fast Run (Szybkie przejście)

1.) Zaczynasz w obszarze wejściowym, kompletujesz drużynę i kasę. Masz pięć minut zanim ruszy czas 45 minut na misję. Pociągnij dźwignię.

2.) Misja rozpoczyna się i ruszasz przez pierwsze pomieszczenie. Ten pokój wypełniają Dark Cerberus'y i Dark devilworker'zy. Należy wbiec do pomieszczenia i zgromadzić się przy drewnianych drzwiach na wprost i AOE wszystkie potwory naraz. Rozbij drzwi.

3.) Następne są stalowe drzwi po twojej lewej. Idziesz w prawo wokół ściany. Idziesz do rogu i pociągasz dźwignię co uwalnia potwory i niszczy stalowe drzwi. Drużyna powinna stanąć pośrodku pokoju, aby AOE wszystkie potwory. Wróć i przejdź przez stalowe drzwi.

*Informacja: Często drużyna się podzieli. Jedna część zajmie się pierwszym pokojem, podczas gdy druga czeka by runąć przez drzwi gdy pociągniesz za dźwignię. Ale gdy nie masz Segnale lepiej trzymajcie się razem.

4.) Idź przez stalowe drzwi i do następnego pokoju. Idź na zachód i pociągnij za dźwignię niszcząc kolejne drzwi. Należy stanąć przy małym występie ściany i AOE pomieszczenie. W tym pokoju pojawiają się Zombie które potrafią ogłuszać.

5.) Po przejściu przez drzwi dojdziesz do następnych drewnianych drzwi. Rozbij je jak najszybciej i idź za róg w lewo i wzdłuż ścieżki do następnego pomieszczenia. AOE jak poprzednio (taki sam pokój). W tym pokoju zabijesz około połowy Zombie'ch i reszta wybuchnie z komunikatem, że zabiłeś wystarczającą ilość.

6.) Drużyna idzie dalej aż dojdzie do długiego korytarza. Po lewej są drewniane drzwi do rozbicia. w środku jest skrzynia "treasure of crespo" zawierająca 4 rozmaite kamienie. Ktoś musi pójść wzdłuż korytarza i wziąć testament z trupa. Trup siedzi obok stalowej bramy aby brama się otworzyła.

7.) Następna część składa sie z serii trumien. Zniszczenie każdej trumny przywoła sporo zombie'ch, które musisz zabić. Po zabiciu 80 zombie'ch otworzy się następna brama. Następnie drużyna rozbiegnie się żeby opróżnić skrzynie z kasą. Potem drużyna zbiera się na moście, na północ od kwadratowego pokoju. W środku pokoju jest jedna trumna. Ktoś staje wewnątrz i rozbija trumnę, zazwyczaj AK, Bagi, Hunter (tzn . ktoś z bonusem do biegania) lub zwierzę Sumoner'a. Ważne musisz wywabić przynajmniej 20 Zombie'ch na most. AOE i idź na lewo lub prawo gdzie czeka następna trumna.

8.) Następne dwie trumny załatwia się tak samo. Drużyna stoi na środkowym kwadracie. Trumnę rozbija się na odległość i mnóstwo zombie'ch pojawia się wokół drużyny. W tym miejscu słabsze drużyny giną, ponieważ zombie te są silniejsze od poprzednich. AOE i jeśli 20 zombie'ch zostało zabitych w poprzednim etapie ostatnia trumna dobije do 80, które są potrzebne.

9.) Po zabiciu 80 zombie'ch reszta zniknie lub umrze. Stalowa brama się otworzy i drużyna idzie w lewo wzdłuż korytarza. Drużyna powinna pójść przez portal po prawej podczas gdy jeden z graczy (najlepiej najsłabszy) zostaje z tylu i pociąga za dźwignię. Powoduje to pojawienie się ostatniej grupy zombie'ch w następnym pokoju. Odpowiednim miejscem do stania jest pośrodku dwóch występów ściany.

10.) Teraz, czas na zabawę Mruga. W tym momencie słabsze drużyny zakończą misję, większość idzie dalej. Są tu trzy trumny. Środkowa, północna i wschodnia. Najpierw robi się wschodnią, która jest najłatwiejsza. Przywołuje ona 11 Algol'i (ghost, evelyn, itp.). Jeśli drużyna jest silna, stają wokół trumny i ją rozbijają. Alternatywnie można stanąć przy małej dziurze w ścianie po lewej co pozwala na walkę z 2 lub 3 potworami naraz.

*Informacja: Słabsze drużyny mogą uważać to za stratę czasu, ponieważ Algol'e są zdecydowanie trudniejsze niż zombie.

11.) Teraz, wiele drużyn przeloguje się po algol'ach. Choć, "szybkie" drużyny pójdą do północnej trumny. Po rozbiciu, północna trumna, przywoła 10 alderamin ghost'ów, które wyglądają jak aldebaraan'y. Uderzają podwójnym AOE i ogłuszają. Procedura jak poprzednio. Najczęściej nie są one warte zachodu.

---Informacja---
Powyższe obejmuje "Fast" run (szybkie przejście), dla maksymalnego Exp. Kluczem jest zrobić to szybko, nie tracąc czasu na zabijanie potworów zbyt silnych. Więc zależnie od drużyny, sami musicie ocenić jak daleko iść przed przelogowaniem.

Gracze przelogowują się i party zbiera się aby wykonać misję ponownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek




Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 15:30, 27 Lis 2007    Temat postu: Walkthrough Full Run

Część 2- Full Run (pełne przejście)

Ta część uzupełnia pełne przejście. Jeśli drużyna robi pełne przejście, to dzieje się dalej.

1). Kontynuujemy z miejsca gdzie skończyliśmy. Właśnie zabiłeś algols/alederamin ghosts w pokoju z 3 trumnami. Środkowa trumna po rozbiciu przywoła 10-11 (soul, karl, itp) lasputin sorcerer'ów. Oni atakują na odległość więc nie daje się ich zgromadzić pod AOE. Pomaga zgromadzenie drużyny w centrum, żeby Segnale mógł leczyć drużynę.

2.) Po zabiciu wszystkich sorcerer'ów lub 30 potworów razem otworzy się stalowa brama. Następny korytarz jest dosłownie wypełniony potworami, takimi jak do tej pory, plus kilka horace ghost'ów dla smaczku. Najprościej jest wywabiać po kilka i zabijać szybko. Silna drużyna może zaszarżować ! Innym sposobem, jeśli nie zależy ci na Exp. możesz wysłać szybkiego biegacza przez tłum.

3.) Po zabiciu potworów (lub jeśli posłałeś biegacza przodem), dojdziesz do ołtarza na środku pokoju. Ołtarz jest na szczycie piramidy ze schodów z 4 drogami. Najpierw musisz kliknąć na ołtarz. Wybrać opcję. Cała drużyna zostanie teleportowana do małej komnaty. Weź pieniądze ze skrzyni i przygotuj się na walkę. W tym pomieszczeniu są 4 dark lupain'y, które są całkiem twarde, szczególnie dla słabej drużyny. Gdy już zabijesz wszystkie wróć przez portal i "give the blood" na ołtarz.
Informacja: Ponieważ ołtarz automatycznie teleportuje wszystkich graczy, niektóre silne drużyny wysyłają biegacza, aby zaoszczędzić czas na walkę z boss'em.

4.) Po kliknięciu na ołtarzu możesz rozbić drewniane drzwi po twojej lewej. Za drzwiami jest dźwignia do pociągnięcia, która otworzy stalową bramę po prawej. Idź przez portal i zajmij się 8 Horace ghost'ami. Tu jest mini-boss. Jest dość łatwy do zabicia ma tylko dużo HP. Weź kasę i wróć przez portal po zabiciu mini-boss'a.

5.) Idź wzdłuż korytarza, którym jeszcze nie szedłeś. Ta droga prowadzi do komnaty boss'a. Zabij Horace ghost'y na końcu korytarza. Przy drzwiach użyj skill'i wspomagających życie i manę.

6.) Czas na BOSS'a ! Walka jest trudna i trzeba wiedzieć co się robi. Najlepiej wysłać od razu zwierzęta Summoner'ów na boss'a Laiden. Walczący w ręcz powinni też zaatakować od razu. Walczący na odległość stają lekko z tyłu i atakują, podczas gdy Segnale ma największą odpowiedzialność aby utrzymać wszystkich przy życiu. Boss zadaje lekko 1500 obrażeń w jednym uderzeniu, i ma zabójcze dla graczy poniżej 4500 HP podwójne uderzenie. Ogólnie jeśli myślisz, że Segnale nie wyleczy cię na czas użyj butelki HP po pierwszym ciosie.

Laiden będzie przywoływał Laiden ego, które będą przeszkadzać w walce. Są one bardzo silne i sugeruję oddelegowanie kilku graczy, jeśli nie wszystkich, do zabicia ich jak tylko zostaną przywołane.
Przy odpowiednio silnym ataku i ogłuszaniu przez zwierzęta boss powoła tylko 1 albo 2 ego przez całą walkę. Zalecane jest odciąganie ego od boss'a, ponieważ jeśli zostaniesz uderzony przez obu naraz to zginiesz.

Jeśli zostaniecie pobici i jeden lub dwóch graczy się wycofa żeby się przegrupować, to boss w tym czasie będzie cały czas przywoływał ego, więc powrót do walki będzie trudniejszy z powodu 20 ego kręcących się koło boss'a.

Po pokananiu BOSS'a
Więc pokonałeś Boss'a. Czas na nagrodę! Przejdź przez stalową bramę, rozbij skrzynię i zabierz kamienie. Następnie pociągnij za dźwignię i oto jest kolejna skrzynia zawierająca argate. Wyjdź z misji i dostaniesz obsydian.

Ważne!!!
Jeśli w momencie zabicia Boss'a ktoś jest na zewnątrz, nie będzie mógł wrócić i odebrać obsydianu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Legion_of_Shadow Strona Główna -> Questy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin